Barák Péter, Társszerzők: Barák Hanna, Béres Endre, Boros Judit - Arculat és identitás 2.
Vezető magyar márkák tradicionális múlttal és innovatív jelennel
Hangoskönyv
A kötet arra az egy kérdésre keresi a választ, hogy hogyan tud egy márka generációkon átívelően sikeres maradni. Az ismertetett márkák alapítói koruk kimagasló innovátorai voltak, azon idők "startupperei". Lelkesedésük, hitük, termékük iránti töretlen bizalmuk a mai napig él azokban az örökségüket tisztelőkben, akik a hagyományok ápolása mellett építik tovább ezeket a márkákat.
A könyvben bemutatott, az egész ország, sőt a határainkon túl is nagy ismertségnek örvendő magyar márkákat példaértékűek: nagy felfedezők és fejlesztők, akik mindig újításokkal kísérleteznek, és igyekeznek folyamatosan megújulni úgy, hogy - az alapértékeiket sosem tévesztve szem elől - újat és jobbat adjanak a márkakövetőik számára.
A hiánypótló Arculat és identitás első kötete kimagasló sikereket ért el, több felsőoktatási intézmény, főiskola és egyetem ajánlott vagy kötelező olvasmánnyá választotta. Hazánk legrégebbi és legnívósabb könyvmegmérettetése, a Szép Magyar Könyv Verseny díjazottja lett, megjelenésekor az egyetlen, arculattal foglalkozó szakkönyv volt Magyarországon.
Az új könyvet leendő és gyakorló márkaépítőknek ajánljuk azért, hogy a kötetben bemutatott vezető, tradicionális magyar márkák múltjának és jelenének megismerését követően, a jövőben ők maguk is sikeres magyar márkákat építhessenek.