Hogyan nyerjünk meg bárkit, bármilyen helyzetben?
Ha ön nem engedheti meg magának a luxust, hogy találgasson: igazat mondott-e valaki, vagy sem...
Hogyan nyerjünk meg bárkit, bármilyen helyzetben?
Ha ön nem engedheti meg magának a luxust, hogy találgasson: igazat mondott-e valaki, vagy sem...
Az élet legértékesebb leckéire teszünk szert a hibáink által
Üdvözlöm az olvasókat, Csirke József vagyok, debreceni 30 éves informatikus és könyvtárpedagógus. Az egyetem elvégzése után informatikatanárként dolgoztam a város különböző középiskoláiban. Hiába élveztem azonban a tanítást, és hiába élvezték a diákok az együtt töltött órákat, az oktatási rendszerünk nem támogatja az újító gondolatokat, nem támogatja a minőségi munkát és nem segíti azokat a tanárokat, akiknek a legfontosabb a diák maga. Így pár év elteltével másik szenvedélyem felé fordulva egy amerikai cég magyar leányvállalatánál helyezkedtem el játéktervezőként; jelenleg mobiljátékok fejlesztésével foglalkozom. A játékok egyébként is végigkísérték életemet, akár hobbiról, akár munkáról volt szó, a játékosítva tanítás (gamification) ugyanúgy fontos szempont volt korábbi éveimben, mint a barátokkal történő kikapcsolódás, gyakorta akár számítógépek, akár modern társasjátékok segítségével. A játék során ugyanis tanulunk, új képességeket sajátítunk el, jobban megismerjük magunkat és egymást, miközben valójában azt érezzük, hogy kikapcsolódtunk. A játékok között pedig két igazi kedvencem van: a kooperációs, azaz együttműködésen alapuló társasjátékok, valamint a történetet elmesélő tematikus játékok, amik valahol a szerepjátékokat helyezik egy zártabb rendszerbe. Így kedvenceim között van a Robinson Crusoe, a Mansions of Madness, a Sherlock Holmes Detective, vagy a Nemo’s War. Remélem, már ebből a négy címből is érződik, hogy milyen közel állhatnak egymáshoz a könyvek és a játékok. Az eredeti alkotások szerzői nem kisebb nevek, mint Daniel Defoe, Howard Philipp Lovecraft, Arthur Conan Doyle, Jules Verne. Az irodalmat pedig nagyon szeretem, nem véletlen, hogy az informatika mellett könyvtárpedagógus is vagyok. Így a játékok lett az a világ, ahol találkozhat az informatikus énem a bölcsész énemmel. (forrás: http://www.mvgyosz.hu/hangomat-adom-interjuk/a-hangomat-adom-beszelgetes-csirke-jozseffel/)