Menedzserművészek - Művészmenedzserek - Hangoskönyv
33 sikertörténet
Menedzserművészek - Művészmenedzserek - Hangoskönyv
33 sikertörténet
Kategóriák, ahol megtalálható
Ismertető
Bár nehéz elhinni, de ma is vannak sikeres vállalkozások, kicsik is, nagyok is, hazaiak is, nemzetköziek is. Dr. Bíró Péter, a Menedzserművészek - Művészmenedzserek c. könyv szerzője az általa feldolgozott 33 sikertörténetben azt vizsgálja, hogyan képesek a bemutatott cégek eredményesen működni? A szerző könyvében olyan - Magyarországon is ismert és tevékenykedő - vállalatok és szervezetek történetét írja le, amelyek a mai turbulens gazdasági viszonyok közepette is sikeresek. A szerző törekvése az, hogy az olvasónak ne csak a vállalkozás sokszor önmagában is érdekes, sőt izgalmas történetét mesélje el, hanem rávilágítson a siker titkára. Ez a titok az, amely az olvasót arra készteti, hogy az egyik esetet, a másik után olvassa el, és fedezze fel, amitől egy-egy gazdasági vállalkozás, kulturális szervezet unikálissá, egyedivé válhat. Ez a titok lehet a termék maga, a vezetők személyisége, az alkalmazott stratégia, a személyzet odaadása, és legtöbbször az egyedi stílusú marketing, és azon belül is a marketingkommunikáció. - írja Dr. Rekettye Gábor marketig professzor, a kötet egyik lektora. "A mű egyik fő értéke, hogy az elméletet a gyakorlatban megfoghatóvá teszi. Ráadásul, friss hazai példákkal, így a leírtak, egy-egy tipp azonnal gondolkodásra késztet, hogyan építheti be az olvasó saját munkájába. Az olvasó pedig lehet brand menedzser, marketinges, vagy éppen cégvezető, aki a saját munkájához szeretne inspirációt. Lehet diák, aki az elmélet gyakorlati alkalmazását, az életet szeretné megismerni. És lehet olyasvalaki, aki tágabban érdeklődik a társadalmi - gazdasági - kulturális folyamatok iránt" - olvassuk dr. Papp-Váry Árpád, a BKF dékánja, Márkadoktor, a kötet másik lektorának értékelésében.
Fejezetek
Bevezetés
00:01:34
0:00
Előszó
00:03:38
0:00
Coca Cola: Mit tud mást, mint mindenki más?
00:12:39
0:00
IKEA: Tegezve is megtisztel
00:16:21
0:00
IMS: Egy kis piaci rés nagy lehetőségei
00:14:25
0:00
Kürt: Óriás a niche market szegmensben
Fejezet hossza: 00:14:55
McDonald's / McCafé: Az új stratégia
Fejezet hossza: 00:16:13
Swatch: Egy bevált jóslat, sőt...
Fejezet hossza: 00:10:44
Waberer's: Mindig a csúcsra
Fejezet hossza: 00:17:18
Aegon: Az Állami Biztosítótól az Aegon Biztosítóig
Fejezet hossza: 00:15:41
Bock pincészet: Jó kedvvel, bőséggel
Fejezet hossza: 00:15:42
Gyulai Pálinka Manufaktúra: Gyuláról most már pálinka is
Fejezet hossza: 00:13:01
Kék Duna Wellness Hotel: Festina lente
Fejezet hossza: 00:10:46
MÁV - Rossmann: Olcsó jegyakció: win-win-win
Fejezet hossza: 00:12:53
Memories of Hungary: A szemléletváltás kockázata
Fejezet hossza: 00:14:23
Pannonhalmi Főapátság: Kor-szerűen
Fejezet hossza: 00:16:31
Republic Group - Garázscégből meghatározó szereplő
Fejezet hossza: 00:14:55
Sanoma Budapest: A digitális jövőt fel kell építeni
Fejezet hossza: 00:14:21
Sió: A kihívó piacvezető
Fejezet hossza: 00:14:44
Szamos Csokoládéműhely: Háromszoros örömöt kínálni
Fejezet hossza: 00:14:06
Thummerer pincészet: Ahol a türelem jó bort terem
Fejezet hossza: 00:13:38
Tisza: Újrakezdés és újrapozícionálás
Fejezet hossza: 00:10:19
Univer: Szövetkezetből Zártkörű Részvénytársaság
Fejezet hossza: 00:17:35
Vodafone: Stratégiaépítés piacra lépés előtt
Fejezet hossza: 00:12:40
Állatkert: FÁNK, amit mindenki szeret
Fejezet hossza: 00:19:02
Katona József Színház: A színház újragondolása - akkor is, most is...
Fejezet hossza: 00:17:07
Kossuth Kiadó: Innovációval az élre
Fejezet hossza: 00:13:53
Művészetek Palotája: Hagyományok megújítása
Fejezet hossza: 00:16:02
Nemzeti színház: Nemzeti is, színház is
Fejezet hossza: 00:20:57
Örkény színház: Egy művészszínház születése
Fejezet hossza: 00:15:11
Summa Artium: Meghonosítani egy jól működő modellt
Fejezet hossza: 00:17:47
Szépművészeti Múzeum: Paradigmaváltás után
Fejezet hossza: 00:17:55
Sziget: Kényszervállalkozásból #1
Fejezet hossza: 00:17:04
Trafó: Egy korszak ikonja, egy ikon korszakai
Fejezet hossza: 00:18:01
Vince Kiadó: Nem mindent kell
Fejezet hossza: 00:10:54
Információs és Kommunikációs Tehcnológia (ICT)
Fejezet hossza: 00:06:30
Globalizáció
Fejezet hossza: 00:03:42
CIA az üzleti tevékenységben
Fejezet hossza: 00:03:26
Teams Work - Együtt működünk
Fejezet hossza: 00:02:38
Bizalom, hitelesség
Fejezet hossza: 00:03:17
Az utószó jogán
Fejezet hossza: 00:04:59
Korlátlan VOIZ hozzáférés
1 hónap
5990 Ft
Havidíj
Népszerű
Korlátlan VOIZ hozzáférés
6 hónap
+ 1 hónap
5134 Ft
/ hó
Korlátlan hozzáférés 7 hónapon át
41930 Ft
35940 Ft
6 + 1 hónap ajándék
A legjobb ár-érték ajánlat
Korlátlan VOIZ hozzáférés
12 hónap
+ 3 hónap
4792 Ft
/ hó
Korlátlan hozzáférés 15 hónapon át
89850 Ft
71880 Ft
12 + 3 hónap ajándék
Csak ez a hangoskönyv
3990 Ft
egyszeri vásárlás
Menedzserművészek - Művészmenedzserek


Időhatékonyság:
Hallgass hangoskönyveket bárhol, bármikor, és spórolj időt. Ha naponta csak 2x25 percet szánsz a hangoskönyv hallgatásra, egy héten belül már elolvasol egy új könyvet - vezetés közben, edzés alatt, vagy akár csak házimunka vagy pihenés közben.
A legtöbb magyar üzleti hangoskönyv egy helyen:
Fejleszd üzleti és vezetői készségeidet a legfrissebb üzleti könyvekkel!
Minden nap tanulni valami újat:
Képzeld csak el, mennyit fejlődnél, ha egy év alatt 50 új könyvet olvasnál ki!
Minden cég úgy tud csak fejlődni, ahogyan a vezetője.
- Fejleszd a vezetői készségeidet, és irányítsd hatékonyabban vállalkozásodat a VOIZ segítségével!
- Érj el hatékonyabban vásárlóidat és növeld az eladásaidat a marketinges képességeidet fejlesztve.
- Motiváld és inspiráld magad folyamatosan új ötletekkel és nézőpontokkal a VOIZ hangoskönyveivel!
- Fejleszd fejleszd tovább kommunikációs és tárgyalási készségeidet, hogy még hatékonyabban és magabiztosabban tudj kommunikálni, illetve tárgyalni.
Partnerek, akik bizonyítják a minőségünket!

Keressük...